tiistai 29. lokakuuta 2013

We welcome you freely, outlander


Blogia aloittaessa pitäisi varmaankin olla olemassa jonkinlainen suunnitelma. Samaistun kuitenkin tässä Iron Maniin ja lähden vain kirjoittelemaan. Olen 21-vuotias opiskelijatyttö, jonka ykkösharrastuksena ja intohimona ovat pelit. Olen pelannut 4-vuotiaasta asti enemmän tai vähemmän aina. Tällä hetkellä pelaan suurimman osan vapaa-ajastani, jota minulla on melko runsaasti, koska en halua viettää nuoruuttani stressaamalla, vaan tehden mukavia asioita. Okei, okei, oikeasti olen vain laiska. Mutta olen pelastanut maailman useammin kuin jaksan edes laskea! En käsitä, miksi jotkut sanovat: "pelasin koko päivän, eli yhyy en saanut mitään aikaan". Oma näkemykseni on: "pelasin koko päivän, ja sain ihan älyttömästi kaikkea aikaan! Tein ainakin viis questia, ja pääsin uudelle alueelle! Ja tapoin ihan hirveen läjän mörrejä!"

Ongelmana on, ettei juuri kukaan jaksa kuunnella intoiluani. Koska sitähän riittää. Voisin puhua peleistä aivan loputtomiin. Menen aivan innosta sekaisin, tapahtui pelissä aika lailla mitä hyvänsä. Hei, löysin uuden followerin, joka on aivan superhuipputyyppi! Sain uuden skillin, joka on siistein ikinä! Uu, juonenkäänne, niistähän mä just tykkään! Tapoin jonkun pvp:ssä, vaviskaa! Olen aika raivostuttava (mutta ihan kiva oikeesti).



Kun iskee ylläolevan kuvan fiilis, on ihan kammottavaa, ettei ketään kiinnosta. Siksi halusin aloittaa tämän blogin. Tarkoituksenani ei ole kirjoittaa peliarvosteluita, vaan ihan vain kertoilla päivän pelailuistani ja ajatuksistani niihin liittyen. En kyllä usko, että ketään tätä kiinnostaisi lukea, mutta kirjoittelu on mukavaa. Ja ehkä jonain päivänä jossain maailman kaukaisessa kolkassa joku vilkaisee tätä sivua ja ajattelee "no, ihan jees".

Tervetuloa siis. Have a sweetroll.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti